vrijdag 5 augustus 2016

LinkedIn: Intervisie voor de secretaresse

Na mijn opleiding tot intervisiebegeleider ben ik binnen mijn organisatie gestart met het introduceren van intervisie voor de secretaresse. Ik begeleid momenteel een aantal groepen. Je bent op een andere manier met vakgenoten in gesprek en verbetert je kwaliteit van je werk. Ik geloof in deze werkvorm en draag dit graag uit.

Ik ben op persoonlijke titel op LinkedIn een groep begonnen: “intervisie voor de secretaresse’. In deze groep krijg je hier uitleg en tips over, denk dan aan de opzet van de bijeenkomst, feedback geven en ontvangen, actief luisteren, cases inbrengen en aannames doen. Je kunt ervaringen delen of op zoek gaan naar vakgenoten om een groep mee te starten.

Om deze werkvorm onder de aandacht te brengen van deze doelgroep organiseer ik gratis huiskamersessies. In de LinkedIn groep lees je hier meer over.

In het logo hierboven zie je de letter i en een bos sleutels. Zit je even op slot op je werk, denk er dan ook eens aan om intervisie in te zetten. Je krijgt sleutels aangereikt die misschien weer deuren voor je openen. Je nieuw inzicht geven.

Linked-in groep





Geen opmerkingen:

Een reactie posten